Boekenverkoop

Ik schreef zo’n tien jaar geleden over de grote vriendelijke bouwvakker die zich goedkeurend uitliet over onze muren vol boeken: betere isolatie bestond er volgens hem niet, alleen was het nog niet vol genoeg, we moesten hoger stapelen, tot de nok.

Niets dan ontzag hebben we voor mensen die nog handen aan hun lijf hebben. En dus steekt het huis intussen vol tot aan het plafond. Daarna plaatsten we brede rekken in de ruimte. En toen die ook vol waren, maakten we stapels op de vloer.

Ik schrijf nu edelmoedig ‘we’ terwijl ik in feite weinig te maken heb met deze gang van zaken. In De Standaard der Letteren van dit weekend las ik over een andere boekengek, zijn vrouw getuigde: ‘Aanvankelijk geloofde ik dat ik mijn man kon genezen.’ Niet dus, vandaar deze decemberactie:

Boekenverkoop t.v.v. Amnesty International

Wij maken plaats in onze magazijnen! Op zaterdag 2 en zondag 3 december van 10 – 18u

Tweedehands en nieuw — Kinder- en jeugdboeken – Kunstboeken – Romans — Non-fictie

Zeer bescheiden prijzen

Eigen werk (www.eveliendevlieger.be/boeken) kan ik signeren en inpakken voor Kerst

Gratis koffie en thee (en een koekje) voor wie ter plaatse meedoet aan de briefschrijfactie van Amnesty International

Eén adres: Heerweg-Zuid 16 – 9052 Zwijnaarde

Plaats een reactie