boeken voor kleine en grote kinderen

Na het reisverslag, het boek!

In Nieuw werk, Uncategorized on februari 7, 2014 at 10:20 am

Ga niet naar Canada en andere misverstanden over de liefde is dus de titel van mijn vierde jeugdroman. Ik weet het, ik zit jullie eerst weken – maanden – lekker te maken met verhalen over Canada, en nu dit weer.

De cover ziet er trouwens zo uit:
WP_20140206_005Met dank aan de lieve, talentvolle Iris Beeckman. Ik heb het boek nog niet in handen, maar dit mooie plaatje zegt toch al iets. Ga niet naar Canada, ga gewoon naar de boekhandel. Binnenkort!

  1. Kan echt niet wachten!!!!

  2. Proficiat met je Canada boek! Ziet er goed uit en weet nu al dat ik het graag zal lezen.

  3. Oops ik zie dat je het al uit hebt! Vrienden van ons zijn momenteel in Belgie voor 2 weken. Ik hoop dat ze dit kunne meebrengen voor ons. Dikke knuffels vanuit het nog uitzonderlijk “beren zacht” Alberta weer!

    • Ik hoop inderdaad dat ze een exemplaar op de kop tikken! Zou moeten lukken, het ligt nog overal in de winkel. Ik hoop natuurlijk op een Engelse of Franse vertaling, maar voor jullie is dat niet nodig. Veel liefs en groetjes aan de beren

Geef een reactie

