boeken voor kleine en grote kinderen

De put

In Nieuw werk, Uncategorized on januari 9, 2013 at 7:47 am

Er verscheen net een tweede Vlaamse Filmpje van mijn hand, een griezelverhaal dit keer. Het heet ‘De put’, en geloof me, je wilt er niet in vallen. Griezelverhalen zijn eigenlijk niet mijn ding, maar het idee kwam plots toch, en toen de haartjes op de arm van een vriendin rechtop kwamen te staan bij een korte samenvatting van het verhaal, wist ik dat het goed zat. Mijn oudste jongens durven het alvast niet te lezen, de angsthazen. Het gaat nochtans niet over kussen, ik wilde ze nu ook weer niet de stuipen op het lijf jagen.index

 

Geef een reactie

