boeken voor kleine en grote kinderen

Hoe maak ik een schrijver blij?

In Nominaties en prijzen on mei 23, 2012 at 8:38 am

Op het bekroningsfeest van de Kinder- en Jeugdjury Vlaanderen 2012 werd ‘Job en de duif’ derde in de categorie 6-8 jaar. Het is de enige bekroning waar kinderen hun lievelingsboeken helemaal zelf kiezen. De prijs zelf, maar ook de reacties van kinderen en hun ouders die een praatje kwamen maken: echt hartverwarmend en overdonderend. Niet dat ik anders een treurwilg ben, maar zo blij loop ik toch ook weer niet vaak rond!

  1. Super schrijfster!!! Ik heb al vele boeken van je gelezen en ‘Hotel regenboog’ vond ik het leukste van allemaal.
    Doe zo verder!

    groetjes
    Seppe

Geef een reactie

