boeken voor kleine en grote kinderen

Goeie reis, Jakob!

In Nominaties en prijzen, Over mijn werk on februari 22, 2012 at 2:56 pm

‘De bovenkamer van Jakob’ is een van de vier Vlaamse White Ravens 2012. Die Witte Raven zijn een selectie van boeken die op de kinderboekenbeurs in Bologna worden voorgesteld aan een internationaal boekenpubliek, en daarna meereizen over de hele wereld in de vorm van een tentoonstelling.

Proficiat aan alle andere Nederlandstalige auteurs en illustratoren die geselecteerd zijn: hier vind je de hele lijst.

Ik wou dat ik kon meereizen met mijn Jakob, maar hij moet het alleen doen. Ik houd hier krokusvakantie: ik aanhoor verhaaltjes over een dwerg met harige voeten die wil trouwen met een bloempot, ik laat me inmaken bij het tafelvoetballen en ik droom ’s nachts over zeven zonen in plaats van drie. Ik heb amper de tijd om te jubelen, maar ik spaar het op, tot het huis hier weer leegloopt.

  1. Ook ik wens “Jacob” een goede wereldreis en behouden thuiskomst 🙂

    Lieve

Geef een reactie

