boeken voor kleine en grote kinderen

Hoera Horea Korea!

In Over mijn werk on december 15, 2011 at 4:30 pm

Hoe maak ik tijd? gaat naar Korea! Geweldig nieuws is dat. Via jeugdauteur Tom Mariën weet ik al hoe mijn naam klinkt in het Koreaans: ‘IJbullien Du Bulieko’. Dat voorspelt alvast veel goeds voor de titel…

Hopelijk houden de Koreanen van zot. Want dat is de oordeelkundige mening van de jonge journaliste Sien (10):

  1. Dag Evelien

    Ik zocht jou nog eens op en ben blij dat een werk van jou vertaald wordt ::)

    Ik wens je voor 2012 zeeën van tijd zodat je veel kunt schrijven voor de kinderen .

    Dag Evelien, het ga je goed en tot ziens

    Lieve

    • dag lieve,
      heel lief van jou om af en toe eens te komen piepen! ja, zeeën van tijd wil ik, zo ver als ik kan kijken. ook voor jou een heel mooi jaar gewenst! en tot in februari…

Geef een reactie

