boeken voor kleine en grote kinderen

Blij met mij…

In Over mijn werk on november 25, 2011 at 1:51 pm

… of toch op zijn minst met mijn vorige jeugdroman.  ‘Brei met mij’ werd namelijk genomineerd voor de Lavki-prijs 2011! De Lavki-prijs bekroont het beste jeugdboek dat verscheen tussen 2005 en 2010. Begin februari 2012 wordt de winnaar bekendgemaakt. De andere genomineerden vind je hier. Ronkende namen als Els Beerten en Kathleen Vereecken, daar staat mijn Breiwerk tussen… Goed gedaan, boek! Ik kan er weer even tegen.

  1. Ik duim voor jou 🙂

    Lieve

Geef een reactie

