boeken voor kleine en grote kinderen

De tijd gaat snel, misbruik hem wel

In Nieuw werk on oktober 7, 2011 at 12:09 pm

‘Hoe maak ik een vriend?’ is niet meer alleen! Vers van de persen gerold: ‘Hoe maak ik tijd?’

Felix moet op bezoek bij zijn jarige tante Zweem, maar hij heeft geen tijd. ‘Maak dan tijd!’, zegt zijn moeder. Tijd maken? Hoe doe je dat? Met hulp van (zijn dode) opa, de mysterieuze brillenmaker Pep en zijn vriend Pieter gaat Felix aan de slag.

Over een klein poesje, een liggende staande klok en een plan om de tijd te verschalken. Met heel veel lijstjes en vooral met het geniale teken- en kraswerk van Wendy Panders. Uitgegeven bij Lannoo, en vanaf volgende week in de boekhandel.

  1. Hallo,

    Nu maandag worden er op de school van mijn dochters fragmenten uit boeken verteld, in het kader van Jeugdboekenweek. Als thema werd ‘tijd’ gekozen. In het derde en vierde leerjaar wordt een stuk voorgelezen uit uw boek ‘Hoe maak ik tijd’. Omdat er telkens zo’n 20 minuten gelezen wordt, had ik graag eens van u willen weten welk fragment hiervoor het meest geschikt is. Mijn echtgenote die de taak op zich gaat nemen, kan namelijk niet kiezen…

    Alvast bedankt,

    Stijn

Geef een reactie

