boeken voor kleine en grote kinderen

Reizen De Vlieger

In Over mijn werk, Wedstrijd on juni 17, 2010 at 9:51 am

Het is bijna vakantie. Ik weet al naar welke plaats ík zou gaan, als ze bestond. Maar ze bestaat niet, tenzij dan in het boek ‘Hotel Regenboog’ dat ik een paar jaar geleden schreef.

Om de vakantie te vieren, geef ik een exemplaar van ‘Hotel Regenboog’ weg. Mail me de naam van een hotel waar jij zou willen logeren. De bedenker van de leukste naam krijgt het boek gratis toegestuurd.

Je kunt je kans ook wagen op Leesplein, waar een gesigneerd exemplaar van ‘Hotel Regenboog’ de prijs is van de Kennisquiz van deze maand.

Wie geen geluk of inspiratie of tijd heeft, maar toch al een vakantiesfeer in huis wil, kan het boek ook gewoon bij mij bestellen. Voor 10 euro stuur ik het op, verzendingskosten inbegrepen. Stuur gewoon een mailtje naar evelien.de.vlieger@pandora.be met je adres en je hoeft voorlopig geen saaie vakantiefolders meer te doorbladeren.

Geef een reactie

